Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2015 23:34 - Моят първи пост.
Автор: alexsandra94 Категория: Други   
Прочетен: 504 Коментари: 0 Гласове:
2



 Здравейте,мили мои читатели. 

Знам,че може да се повтарям,защото това,което ще прочетете по-долу го има в описанието ми,но не знам всеки ли го е прочел...

Казвам се Александра,но приятелите ми ме наричат Сандра.На 22 години съм,родом от София,но в момента живея в Пловдив.

Имам много свободно време и по цял ден умувам какво да правя.Една приятелка ми каза-"Абе,Сандра,защо не вземеш да станеш блогър? Умна си,умееш да даваш съвети...стани полезна не само на приятелите си,а и на останалите хора!" Първоначално си казах,че тя се бъзика с мен,но седнах и обмислих предложението й.Сега като кажа,че се мисля за умна ще си кажете"Тая пък сега на каква се прави?!",но наистина се смятам за такава. Другото,за което се сетих е,че умея да давам съвети...на всякакви теми.

Знам,че първоначално ще ме помислите за "някоя супер надута кифла,дето има страшно самочувствие и то без покритие",но след време ще ме опознаете и ще разберете,че съм напълно нормална жена...като Вас!

Друго,което искам да Ви кажа,в момента не се сещам,затова:

Поздрави и целувки-Сандра! :* 


Тагове:   Моят,   първи,   пост,


Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: alexsandra94
Категория: Бизнес
Прочетен: 26168
Постинги: 8
Коментари: 9
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930