Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2015 15:28 - Стига с тези теми за секс и пубери.Време е за нещо различно!
Автор: alexsandra94 Категория: Рецепти   
Прочетен: 593 Коментари: 0 Гласове:
1



 Хей,мили мои читатели....

Почти на 100% съм сигурна,че на повечето читатели няма да им е интересен този пост,но реших да Ви споделя какво реших да направя днес за вечеря. 

Ястието се казва: "Свинско гювече с гъби и кашкавал"

Необходими продукти:
  • 400гр.свинско месо(аз сложих доста повече месо,защото обичам да има отвсичко в повече);
  • 300гр гъби (и от тях сложих малко повече)
  • 2 глави лук (сложих 1 глава лук,защото беше доста голяма,а и сестра ми не обича лук,така че...)
  • 1/2пакетче масло(по принцип като готвя,слаган зехтин,затова и сега съм сложила малко зехтин.).
  • 200гр настърган кашкавал
  • черен пипер
  • сол

Начин на приготвяне:

Нарязаните гъби се задушават в тиган с маслото/олиото/зехтина.Добавя се нарязания лук.След това се добавя и месото,нарязано на хапки.Прибавят се и подправките(освен посочените подправки,Вие можете да сложете и други по Ваш избор).Сместа се слага в гювеч или гювечета(аз я сложих в гювеч).Пекат се в умерена фурна,като малко преди готовност се поръзва с кашкавала и се допича/т со зачервяване.

Много мислих какво да направя за десерт.Дали торта,дале кекс,дали руло...накрая реших да е нещо леко-Кисел.

Кисел навярно всички знаят как се прави.
  • нишесте(аз винаги взимам ягода).
  • Вода/компот.Аз слагам компот,защото става по-сладко.Днес към едното нишесте ще прибавя компот от ягоди+плодовете,а към другото нишесте-компот от малини.
Засега това е всичко от мен!
Поздрави-Сандра! :*


Тагове:   различно,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: alexsandra94
Категория: Бизнес
Прочетен: 26167
Постинги: 8
Коментари: 9
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930